הכנס הראשון שלי
מה באמת מבדיל בין אנשים ובין חברות? כיצד ניתן להגשים את מטרתנו בקלות?
אם גם עבורכם זו הפעם הראשונה שאתם עומדים בפני כנס חשוב –
תנו למקצוענים להסביר לכם כיצד להפיק אותו בדרך המוצלחת ביותר, שתניב לכם את התוצאות הגבוהות ביותר.
לפי כל המומחים בתחום הניהול, הכלל הראשון להצלחה בכנס הוא מיקוד: מטרה אחת, שיטת פעולה אחת ומסר אחד.
סכמו עם כל נציגיכם בכנס על אופן ביצוע מסוים, תוך הופעה ייצוגית ואחידה לכולם,
עם תגים לכנסים שעליהם מופיע שם הנציג ולוגו החברה.
כל הרגל שהחברה תסגל לעצמה, יהפוך לשיטת הפעולה החיצונית שתביא להישגים עסקיים גבוהים ביותר. למשל, אם
העסק שלכם מספק פתרונות שירות, חשוב להרגיל את הנציגים לענוד תגים לכנסים כדי שהמתעניינים יוכלו לפנות
אליהם בקלות ובפשטות. יתרה מכך, שאם כבר עונדים העובדים שלכם תגים לכנסים, כדאי גם לשלב בהם את הלוגו של החברה.
הדבר יביא למיתוג ולחיבור המוצלח בין האדם למוצר אותו הוא מספק וכך יקל על הלקוחות
בזיהוי היתרונות העסקיים שהחברה שלכם מספקת, לעומת כל המתחרים.
בין אם הוזמנתם לכנס ובין אם ארגנתם את הכנס, חשוב שתפעלו בדרך מפתיעה, חדשנית ומגוונת, שתשאיר חותם חזק על האורחים.
תגים לכנסים כמובן הם רק הדוגמה הראשונית והמוצלחת שיכולה להתאים לכל האלמנטים הללו, אך לאחר
שתשבו את ליבם של הלקוחות שלכם בעזרת תגים לכנסים, יהיה עליכם להדהים אותם, לשכנע אותם וכמובן
– להאמין ביכולתכם הבינאישית והמקצועית.
הכנס הוא הנראות של העסק שלכם. הצלחה בו יכולה להגדיל את הכנסות החברה באופן משמעותי ולגרום לכך
שכולם יזכרו אתכם בבירור אחת ולתמיד. בזכות כריזמה, אדיבות וגם בשימוש תגים לכנסים,
העסק שלכם ירוויח יותר. בהצלחה!