שילוט משרדי
שילוט משרדי – הדרך אל הלקוח
אחת הדרכים אל לבו של הלקוח היא הכוונה נעימה מן הרגע שבו הוא דורך על מדרגות הבנין ועד לרגע שנכנס אל המשרד. זאת כיוון שבשלב הזה הוא עשוי להיות מבולבל ונבוך אולם ככל שימצא מידע בהיר וברור, כך ירגיש רצוי יותר ומכובד יותר. שילוט משרדי הוא הדרך של בעל העסק להראות ללקוח שהוא מכבד אותו ושכניסתו מבורכת. לחדר מדרגות רגיל יתאימו שלטי מתכת ואילו למסדרון של מרכז קניות יתאימו שלטים גדולים יותר, הכל בהתאם למיקום של המשרד.
יש אפשרויות רבות של עיצוב והכנת שלטים כי הטכנולוגיה מאפשרת יצירה של שלטים כיד הדמיון הטובה. חנות מוזיקה יכולה להשתמש בתווים שיוליכו את הלקוח עד לחנות ומרפאה וטרינרית יכולה להדביק על הרצפה צורות של כפות רגלים חתוליות. הילדים יוכלו לעקוב אחרי הכפות ולשחק עם עצמם משחק של גששים. כל אלה הופכים את הכניסה אל המקום של בעל העסק למשעשעת ונינוחה.
היסטוריה של שילוט משרדי
בעבר, בהתחשב ביכולות של מכונות הדפוס, היו הכתובים באותיות דפוס מרובעות, שלכל היותר רוקע על נחושת או פליז. האותיות היו דומות לאלו שהשתמשו בהם להדפסת עיתון. השתמשו בהם עורכי דין, רופאים, משרדי ממשלה ודומיהם. אחרים בחרו לחרוט את שמם על עץ ולתלות את לוח העץ על הדלת החיצונית. הכנת השלטים האלה דרשה מיומנות רבה וחומר רב. מה גם שצריך היה לצבוע את השלט, לשייף אותו ולבצע בו מלאכות נוספות שכיום המכונות עושות בפשטות.
עיצוב השלטים צריך להיות מותאם לסביבה בה נמצאים משרדי החברה. לא ידמה שלט למשרד השוכן בבניין מגורים לזה של חברה שמשרדיה מתפרסים על פני קומה שלמה במרכז קניות. הכללים של עיצוב פנים מתאימים את השלט אל הסביבה בה הוא נמצא ובהתאם לכך, אפשר להכין שלטים ממתכות, אפשר להשתמש בפלסטיק דמוי מתכת, פלסטיק דמוי עץ והכל בהתאם לעניין שבו עוסקת החברה. שילוט משרדי הוא חלק מעיצוב הפנים והחוץ של החברה וטוב לשים עליו דגש כיוון שכאמור, הוא הדרך אל הלקוח כבר מן הכניסה.